PREGUNTES FREQÜENTS

No, utilitzarem les respostes del formulari per tal de elaborar una llista de
membres que han col·laborat, tindrà més puntuació el que més hagi col·laborat.
Amb aquesta llista, podrem elegir amb criteri quantes places volem de cada carrera.

Escollirem tantes places com pràctiques a Lleida haguem obtingut (més els positius que tinguem de la campanya anterior), això vol dir que potser no hi ha tantes places com membres hagin sol·licitat pràctica, per tant, s’elegirà per ordre de puntuació.

Si has respost que sí al formulari i s’aconsegueix una pràctica per a tu per a la que siguis apte, no podràs rebutjar-la. Això és així per tal d’evitar que la gent
demani pràctiques “per si no tinc res més a fer”.

No, en aquest moment del procés, sabràs en quina posició de la subhasta et trobes, en primer lloc a nivell lleidatà, i després a escala nacional. Es farà pública la llista de pràctiques a les quals pot optar cada carrera, cada membre farà una llista de les pràctiques que li interessen ordenades per ordre de preferència.

A la subhasta el representant de IAESTE LC Lleida escollirà per a cada membre la primera pràctica disponible de la seva llista de pràctiques que li interessen. Sempre pot succeir que en el moment d’escollir no quedin pràctiques disponibles amb les característiques de l’estudiant. En aquest cas es quedarà sense pràctica.

En aquest cas l’estudiant que ha demanat pràctica ha de marxar en cas de tenir-ne una que compleixi amb el seu perfil. Si es dona el cas que l’estudiant té una pràctica disponible i no l’agafa, se li deixarà la puntuació igualment a zero.

De totes maneres, això s’estudiarà cas per cas per la Junta Directiva.

És el moment de fer la nominació, la nominació són els papers on es sol·licita la pràctica, inclouen les teves dades personals, expedient acadèmic, certificat d’idioma, curriculum vitae, carta de presentació, cartes de recomanació, resguard del pagament… entre d’altres. Aquests documents s’envien a IAESTE Spain i… a esperar!

IAESTE Spain remet la teva nominació al comitè local de la ciutat on has sol·licitat pràctica i allà la fan arribar a l’empresa. L’empresa té de marge fins 15 dies abans de l’inici de la pràctica per notificar-te si has estat acceptat o no.

En cas de ser cancel·lat (per motius de l’empresa) se’t donaria l’opció de nominar una altra pràctica o bé, se’t retornarien els diners, en cas de ser rebutjat (no s’adequa el teu perfil al sol·licitat) no es retornen els diners.

Tal com t’informaran el correu electrònic d’acceptació, hauràs d’emplenar un seguit de documents sobre la teva arribada al país (dia i hora d’arribada, número de vol…), contacte d’emergència, assegurança, etc.