Vols saber més?

Logotip de IAESTE LC Lleida

Qui som

The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE) és una associació internacional d’estudiants dedicada a la realització de pràctiques tècniques en l’empresa a l’estranger.

Està formada per universitaris de més de 80 nacionalitats que cerquen i intercanvien pràctiques en empreses de caire cientifico-tècnic per a tenir la possibilitat de fer estades en empreses de molts països i alhora conèixer noves cultures.

El lema d’IAESTE és “Estudiants, tecnologia i entesa cultural.” Demostrant que l’objectiu principal d’aquesta associació és connectar estudiants amb empreses estrangeres, oferir a aquests estudiants experiència laboral i enriquir tant els estudiants com els països que els acullen.

Com funciona?

Una pràctica

Primerament, com associació ens ocupem de cercar empreses al nostre territori que estiguin interessades en el programa per poder d’aquesta manera aconseguir pràctiques. Aquestes pràctiques seran les que posteriorment podran intercanviar-se amb les d’altres països.

Subhasta

IAESTE funciona per mitjà de la subhasta de pràctiques. El nombre de pràctiques que puguem oferir serà intercanviat pel nombre de persones que podran marxar. Si estàs interessat o interessada podràs buscar les disponibles al moment de la subhasta.

Intercanvi

Una vegada aconseguim tots aquests passos els nostres estudiants podran fer l’intercanvi que vulguin depenent dels mèrits que hagin aconseguit a la nostra associació, és a dir, de quant hagin participat en aquesta. En aquest moment solament quedarà viatjar!

Perquè unir-te

Pràctiques

Treballar en equip

Esdeveniments

Contactar amb el món laboral

Amics locals i internacionals

Noves cultures i experiències

Equips de treball

IAESTE s’organitza en diferents grups de treball per fer les diverses tasques per tal que l’associació funcioni. Com a membre t’has d’incorporar en almenys un d’aquests, però no té perquè sol en un! Ja que durant l’any hi ha etapes en les quals un equip pot estar més actiu o menys.

Junta

Empreses