Equip /
El nostre equip
Equip d’investigació
L’equip d’investigació, format per experts en història de l’educació de diverses universitats, estudia els cursillos de selecció professional de 1931-1936. Analitzen, des d’una perspectiva de gènere, la formació de mestres durant la Segona República i l’impacte de les polítiques educatives en la professionalització del professorat.
Laura Pujol – Universitat de Lleida
Especialitzada en història de l’educació i en les polítiques educatives de la Segona República Espanyola. Té un interès particular en l’anàlisi de gènere en el context educatiu.
Marc Rovira Pascual – Universitat de Lleida
La seva recerca se centra en la formació del professorat i en les innovacions pedagògiques durant la Segona República, amb una perspectiva de gènere.
Pau Serra Roca – Euskal Herriko Unibertsitatea
Expert en història de l’educació a Espanya, amb un enfocament en la comparació de sistemes educatius i les reformes educatives republicanes.
Laia Ferré Pujol – Universidad de la Rioja
Treballa en la història de l’educació, particularment en els programes de formació del professorat i les seves implicacions de gènere durant la Segona República.
Jordi Puig Ferré -Universidad de Extremadura
Se centra en l’estudi de les polítiques educatives republicanes i la seva influència en la professionalització dels mestres i mestres, amb atenció especial a la perspectiva de gènere.
Juan García López – Universidad de Extremadura
Experta en la història de l’educació de les dones i en els processos de formació del professorat durant la Segona República. La seva recerca inclou una forta dimensió de gènere.
Clara Vidal Costa – Universidad de Sevilla
investiga la història de l’educació i les polítiques educatives, amb un enfocament especial en les reformes republicanes i la seva influència en la formació del professorat.
Arnau Mas Vives – Universitat de Barcelona
Treballa en la història de l’educació i en els processos de professionalització dels mestres durant la Segona República, analitzant especialment les polítiques educatives des d’una perspectiva de gènere.
Equip de treball
L’equip de treball dona suport a l’equip d’investigació amb tasques com la recollida i anàlisi de dades històriques, revisió de documents, digitalització de materials i coordinació d’activitats del projecte.
Oriol Miret Casals – Universitat de Lleida
Se centra en la història de l’educació, amb un èmfasi en les polítiques educatives de la Segona República i la seva influència en la formació del professorat.
Nil Torre Sas – Universidad Complutense de Madrid
És expert en història de l’educació i polítiques educatives. La seva recerca inclou l’estudi comparatiu de les reformes educatives durant la Segona República, considerant una perspectiva de gènere.
Mario Canals Ferrer – Universidad de Valladolid
Treballa en la història de l’educació i en l’anàlisi de les polítiques de formació del professorat durant la Segona República, amb especial atenció a les implicacions de gènere.
Pol Prats Vila – Universitat de Barcelona
Especialista en història de l’educació i les polítiques educatives. La seva recerca se centra en els programes de formació de mestres i la seva evolució durant la Segona República.
Bruna Sanz Martí – Universitat de Girona
Investiga la història de l’educació amb un enfocament en les polítiques de formació del professorat i les qüestions de gènere durant la Segona República.
Guillem Recasens Bosch – Universitat de Barcelona
Expert en història de l’educació i en l’ús de tecnologies digitals per a l’anàlisi històrica. La seva recerca inclou l’estudi de les reformes educatives republicanes des d’una perspectiva de gènere.
Héctor Fusté Gili – Universitat Jaume I de Castellón
Treballa en la història de l’educació i les polítiques educatives, amb un interès especial en la professionalització dels mestres durant la Segona República i les implicacions de gènere.
Aina Riera Solé – Universitat Jaume I de Castellón
Se centra en l’estudi de la història de l’educació i les polítiques de formació del professorat durant la Segona República, amb una perspectiva de gènere.