AJUDA

PREGUNTES FREQÜENTS

Puc canviar la cita de transport?

Si has sol·licitat transport o has contractat algun servei en la teva comanda, tens la possibilitat de consultar el seu estat o modificar la cita de lliurament en l’últim correu que has rebut, en l’opció «Troba més informació sobre la teva comanda en…» , sempre que la mercaderia no estigui ja en repartiment i el seu estat ho permeti.

No m’han lliurat tots els articles de la meva comanda. Què haig de fer?

Si es tracta d’un enviament a domicili, clic & collect, o enviament express d’articles voluminosos, és imprescindible que verifiquis si correspon la quantitat d’embalums que has rebut en el moment del lliurament amb el nombre d’embalums que apareix en l’albarà. Anota en l’albarà de lliurament el que falta i posa’t en contacte amb nosaltres perquè tinguem constància del succeït.

Puc consultar l’estat de la meva comanda?

Si la teva comanda és de paqueteria i ha estat lliurat al proveïdor (SEUR, ENVIALIA, CORREUS), a més del seguiment en la nostra web, també podràs visualitzar el seu estat en temps real directament a través de la seva pàgina.

Per a això, només has de fer clic en «Seguiment de la comanda» que trobaràs en l’últim correu rebut i posteriorment selecciona l’opció «Troba més informació sobre la teva comanda en…» d’aquesta manera accediràs directament al localitzador.

CONTACTA’NS

Per a preguntes generals, envia una sol·licitud. Intentarem respondrex en 24-48 hores hábils.

    ATENCIÓ AL CLIENT

    Número de contacte: +39 0699360000

    Correu electrònic: wayhome@gmail.com

    HORARI:

    De dilluns a divendres: 9h-21h
    Dissabtes i festius: 10h-19h